MINGGU 37
08 SEPTEMBER hingga 12
SEPTEMBER 2014
ISNIN – 08 SEPTEMBER 2014
KELAS
|
5MPV
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0815 – 0925
|
JUM. PELAJAR
|
18 orang
|
AKTIVITI
|
PEPERIKSAAN PERCUBAAN
SPM
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN ISLAM 2
|
MASA
|
1 ⅔ JAM
|
MULA
|
0745
|
TAMAT
|
0925
|
OBJEKTIF
|
Selepas
peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah
dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun menjawab soalan
peperiksaan.
|
CATATAN
|
|
KELAS
|
5K8 & 5S3
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL/PENDIDIKAN ISLAM 1
|
MASA
|
0940-1055 & 1205 - 1240
|
JUM. PELAJAR
|
37 orang dan 10 orang
|
AKTIVITI
|
PEPERIKSAAN PERCUBAAN
SPM
|
SUBJEK
|
BAHASA INGGERIS 2
|
MASA
|
2 ½ JAM / 2 JAM
|
MULA
|
1010 / 1040
|
TAMAT
|
1240
|
OBJEKTIF
|
Selepas
peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah
dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun menjawab soalan
peperiksaan.
|
CATATAN
|
|
SELASA – 09 SEPTEMBER 2014
KELAS
|
4K6
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0705-0815
|
JUM. PELAJAR
|
28 orang
|
BIDANG PEMBELAJARAN
|
Nilai Berkaitan
Dengan Keamanan dan Keharmonian
|
NILAI
|
7.2 SALING MEMBANTU DAN BEKERJASAMA
|
TAJUK
|
WAWASAN 2020, KITA JAYAKAN BERSAMA
|
PENGETAHUAN SEDIA
|
Para
pelajar mengetahui pentingnya sikap saling membantu dan bekerjasama untuk
menjamin kesejahteraan sejagat.
|
HASIL PEMBELAJARAN
|
Di akhir
pengajaran dan pembelajaran, para pelajar dapat:
a.
menyedari kepentingan saling membantu dan bekerjasama untuk menjayakan
Wawasan 2020.
b.
menjelaskan cabaran-cabaran yang terdapat dalam Wawasan 2020.
c. memiliki
keyakinan diri bagi menghadapi cabaran dalam Wawasan 2020.
|
PENDEKATAN/
PEMUPUKAN NILAI
|
Saling
bekerjasama
|
TEKNIK
|
Sumbangsaran
|
BBM
|
Buku teks
m/s 221 - 223, gambar situasi dan lembaran kerja.
|
REFLEKSI
|
Para pelajar dapat ____________________________________
____________________________________________________
|
CATATAN
|
|
KELAS
|
5K4
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0815-0925
|
JUM. PELAJAR
|
28 orang
|
AKTIVITI
|
PEPERIKSAAN PERCUBAAN
SPM
|
SUBJEK
|
EKONOMI ASAS
|
JENIS SOALAN
|
1¼ JAM
|
OBJEKTIF
|
0810
|
REFLEKSI
|
0925
|
CATATAN
|
Selepas
peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah
dipelajari
|
RABU – 11 SEPTEMBER 2013
KELAS
|
4K3
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
7.05 – 8.15
|
JUM. PELAJAR
|
26
orang
|
BIDANG PEMBELAJARAN
|
Nilai Berkaitan
Dengan Keamanan dan Keharmonian
|
NILAI
|
7.3 SALING
MENGHORMATI ANTARA NEGARA
|
TAJUK
|
KEISTIMEWAAN DASAR LUAR MALAYSIA
|
PENGETAHUAN SEDIA
|
Para
pelajar mengetahui perlunya menghormati antara negara untuk menjamin
kesejahteraan hidup.
|
HASIL PEMBELAJARAN
|
Di akhir
pengajaran dan pembelajaran, para pelajar dapat:
a. menjelaskan
Dasar Berkecuali yang diamalkan oleh Malaysia
b.
menyatakan kepentingan setiap negara menghormati antara satu sama lain.
c. menerima
kenyataan bahawa setiap negaa perlu memahami pendirian negara lain berhubung
sesuatu isu supaya tidak timbul sebarang percanggahan.
|
PENDEKATAN/
PEMUPUKAN NILAI
|
Bersatu
padu
|
TEKNIK
|
Perbincangan
|
BBM
|
Buku teks
m/s 227 - 228, gambar situasi dan lembaran kerja.
|
REFLEKSI
|
Para pelajar dapat
|
CATATAN
|
|
KELAS
|
5S3
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0815-0925
|
JUM. PELAJAR
|
10 orang
|
AKTIVITI
|
PEPERIKSAAN PERCUBAAN
SPM
|
SUBJEK
|
KIMIA 3
|
JENIS SOALAN
|
1 ½ JAM
|
OBJEKTIF
|
0755
|
REFLEKSI
|
0925
|
CATATAN
|
Selepas
peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah
dipelajari
|
KHAMIS
– 12 SEPTEMBER 2013
KELAS
|
4K6
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0705-0815
|
JUM. PELAJAR
|
28 orang
|
BIDANG PEMBELAJARAN
|
Nilai Berkaitan
Dengan Keamanan dan Keharmonian
|
NILAI
|
7.3
SALING MENGHORMATI ANTARA NEGARA
|
TAJUK
|
KEISTIMEWAAN DASAR LUAR MALAYSIA
|
PENGETAHUAN SEDIA
|
Para pelajar
mengetahui perlunya menghormati antara negara untuk menjamin kesejahteraan
hidup.
|
HASIL PEMBELAJARAN
|
Di akhir
pengajaran dan pembelajaran, para pelajar dapat:
a.
menjelaskan Dasar Berkecuali yang diamalkan oleh Malaysia
b.
menyatakan kepentingan setiap negara menghormati antara satu sama lain.
c. menerima
kenyataan bahawa setiap negaa perlu memahami pendirian negara lain berhubung
sesuatu isu supaya tidak timbul sebarang percanggahan.
|
PENDEKATAN/
PEMUPUKAN NILAI
|
Bersatu
padu
|
TEKNIK
|
Perbincangan
|
BBM
|
Buku teks
m/s 227 - 228, gambar situasi dan lembaran kerja.
|
REFLEKSI
|
Para pelajar dapat
|
CATATAN
|
|
KELAS
|
5K8
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0815-0925
|
JUM. PELAJAR
|
37 orang
|
AKTIVITI
|
PEPERIKSAAN PERCUBAAN
SPM
|
SUBJEK
|
KIMIA 1
|
JENIS SOALAN
|
1¼ JAM
|
OBJEKTIF
|
0810
|
REFLEKSI
|
0925
|
CATATAN
|
Selepas
peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah
dipelajari
|
JUMAAT
– 13 SEPTEMBER 2013
KELAS
|
4K3
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0705-0815
|
JUM. PELAJAR
|
26 orang
|
BIDANG PEMBELAJARAN
|
Nilai Berkaitan
Dengan Keamanan dan Keharmonian
|
NILAI
|
7.3
SALING MENGHORMATI ANTARA NEGARA
|
TAJUK
|
KEISTIMEWAAN DASAR LUAR MALAYSIA
|
PENGETAHUAN SEDIA
|
Para
pelajar mengetahui perlunya menghormati antara negara untuk menjamin
kesejahteraan hidup.
|
HASIL PEMBELAJARAN
|
Di akhir
pengajaran dan pembelajaran, para pelajar dapat:
a.
menjelaskan Dasar Berkecuali yang diamalkan oleh Malaysia
b.
menyatakan kepentingan setiap negara menghormati antara satu sama lain.
c. menerima
kenyataan bahawa setiap negaa perlu memahami pendirian negara lain berhubung
sesuatu isu supaya tidak timbul sebarang percanggahan.
|
PENDEKATAN/
PEMUPUKAN NILAI
|
Bersatu
padu
|
TEKNIK
|
Perbincangan
|
BBM
|
Buku teks
m/s 227 - 228, gambar situasi dan lembaran kerja.
|
REFLEKSI
|
Para pelajar dapat
|
CATATAN
|
|
KELAS
|
5MPV
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0815-0925
|
JUM. PELAJAR
|
16 orang
|
AKTIVITI
|
PEPERIKSAAN PERCUBAAN
SPM
|
SUBJEK
|
PSK
|
JENIS SOALAN
|
1 JAM
|
OBJEKTIF
|
0705
|
REFLEKSI
|
0805
|
CATATAN
|
Selepas
peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah
dipelajari
|
Tiada ulasan:
Catat Ulasan