MINGGU 21
23 MEI hingga 27 MEI 2011
ISNIN – 23 MEI 2011
KELAS | 4K5 |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
MASA | 10.20-11.30 pagi |
JUMLAH PELAJAR | 28 orang |
AKTIVITI | PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
BENTUK SOALAN | BAHAGIAN A – SOALAN STRUKTUR (80%) |
NO. SOALAN | 1 hingga 8 |
KEMAHIRAN | Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar. |
OBJEKTIF | Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari |
REFLEKSI | Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar. |
KELAS | 5K7 |
SUBJEK | PEMULIHAN BAHASA MELAYU |
MASA | 11.30 – 12.40 petang |
JUM. PELAJAR | 33 orang |
AKTIVITI | PEPERIKSAAN SEMESTER 1 |
SUBJEK | SCIENCE 2 |
MASA | 2 ½ JAM |
MULA | 1010 |
TAMAT | 1240 |
OBJEKTIF | Selepas peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari |
REFLEKSI | Para pelajar tekun menjawab soalan peperiksaan. |
SELASA – 24 MEI 2011
KELAS | 4K3 |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
MASA | 8.15-9.25 pagi |
JUM. PELAJAR | 28 orang |
AKTIVITI | PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
BENTUK SOALAN | BAHAGIAN A – SOALAN STRUKTUR (80%) |
NO. SOALAN | 1 hingga 8 |
KEMAHIRAN | Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar. |
OBJEKTIF | Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari |
REFLEKSI | Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar. |
RABU – 25 APRIL 2011
KELAS | 4MPV |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
MASA | 8.15-9.25 pagi |
JUM. PELAJAR | 28 orang |
AKTIVITI | PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
BENTUK SOALAN | BAHAGIAN A – SOALAN STRUKTUR (80%) |
NO. SOALAN | 1 hingga 8 |
KEMAHIRAN | Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar. |
OBJEKTIF | Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari |
REFLEKSI | Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar. |
KELAS | 4K5 |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
MASA | 9.40-10.55 pagi |
JUM. PELAJAR | 28 orang |
AKTIVITI | PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
BENTUK SOALAN | BAHAGIAN B – SOALAN ESEI (20%) Pilih 2 daripada 3 soalan |
NO. SOALAN | 1 hingga 3 |
KEMAHIRAN | Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar. |
OBJEKTIF | Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari |
REFLEKSI | Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar. |
KHAMIS – 26 MEI 2011
KELAS | 4K3 |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
MASA | 10.20-11.30 pagi |
JUMLAH PELAJAR | 28 orang |
AKTIVITI | PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
BENTUK SOALAN | BAHAGIAN B – SOALAN ESEI (20%) Pilih 2 daripada 3 soalan |
NO. SOALAN | 1 hingga 3 |
KEMAHIRAN | Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar. |
OBJEKTIF | Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari |
REFLEKSI | Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar. |
KELAS | 5K7 |
SUBJEK | PEMULIHAN BAHASA MELAYU |
MASA | 11.30 – 12.40 petang |
JUM. PELAJAR | 33 orang |
AKTIVITI | PEPERIKSAAN SEMESTER 1 |
SUBJEK | MATHEMATICS 1 |
MASA | 2 ½ JAM |
MULA | 0705 |
TAMAT | 0925 |
OBJEKTIF | Selepas peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari |
REFLEKSI | Para pelajar tekun menjawab soalan peperiksaan. |
JUMAAT – 27 MEI 2011
KELAS | 4MPV |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
MASA | 10.20-11.30 pagi |
JUMLAH PELAJAR | 28 orang |
AKTIVITI | PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
BENTUK SOALAN | BAHAGIAN B – SOALAN ESEI (20%) Pilih 2 daripada 3 soalan |
NO. SOALAN | 1 hingga 3 |
KEMAHIRAN | Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar. |
OBJEKTIF | Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari |
REFLEKSI | Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar. |