http://www.thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds/item/950/asInline.html

Khamis, 26 Mei 2011

MINGGU 21 (23/05/11-27/05/11)

MINGGU 21

23 MEI hingga 27 MEI 2011

ISNIN – 23 MEI 2011

KELAS

4K5

SUBJEK

PENDIDIKAN MORAL

MASA

10.20-11.30 pagi

JUMLAH PELAJAR

28 orang

AKTIVITI

PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN

SUBJEK

PENDIDIKAN MORAL

BENTUK SOALAN

BAHAGIAN A – SOALAN STRUKTUR (80%)

NO. SOALAN

1 hingga 8

KEMAHIRAN

Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.

OBJEKTIF

Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari

REFLEKSI

Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.

KELAS

5K7

SUBJEK

PEMULIHAN BAHASA MELAYU

MASA

11.30 – 12.40 petang

JUM. PELAJAR

33 orang

AKTIVITI

PEPERIKSAAN SEMESTER 1

SUBJEK

SCIENCE 2

MASA

2 ½ JAM

MULA

1010

TAMAT

1240

OBJEKTIF

Selepas peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari

REFLEKSI

Para pelajar tekun menjawab soalan peperiksaan.

SELASA – 24 MEI 2011

KELAS

4K3

SUBJEK

PENDIDIKAN MORAL

MASA

8.15-9.25 pagi

JUM. PELAJAR

28 orang

AKTIVITI

PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN

SUBJEK

PENDIDIKAN MORAL

BENTUK SOALAN

BAHAGIAN A – SOALAN STRUKTUR (80%)

NO. SOALAN

1 hingga 8

KEMAHIRAN

Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.

OBJEKTIF

Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari

REFLEKSI

Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.

RABU – 25 APRIL 2011

KELAS

4MPV

SUBJEK

PENDIDIKAN MORAL

MASA

8.15-9.25 pagi

JUM. PELAJAR

28 orang

AKTIVITI

PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN

SUBJEK

PENDIDIKAN MORAL

BENTUK SOALAN

BAHAGIAN A – SOALAN STRUKTUR (80%)

NO. SOALAN

1 hingga 8

KEMAHIRAN

Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.

OBJEKTIF

Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari

REFLEKSI

Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.

KELAS

4K5

SUBJEK

PENDIDIKAN MORAL

MASA

9.40-10.55 pagi

JUM. PELAJAR

28 orang

AKTIVITI

PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN

SUBJEK

PENDIDIKAN MORAL

BENTUK SOALAN

BAHAGIAN B – SOALAN ESEI (20%)

Pilih 2 daripada 3 soalan

NO. SOALAN

1 hingga 3

KEMAHIRAN

Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.

OBJEKTIF

Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari

REFLEKSI

Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.

KHAMIS – 26 MEI 2011

KELAS

4K3

SUBJEK

PENDIDIKAN MORAL

MASA

10.20-11.30 pagi

JUMLAH PELAJAR

28 orang

AKTIVITI

PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN

SUBJEK

PENDIDIKAN MORAL

BENTUK SOALAN

BAHAGIAN B – SOALAN ESEI (20%)

Pilih 2 daripada 3 soalan

NO. SOALAN

1 hingga 3

KEMAHIRAN

Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.

OBJEKTIF

Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari

REFLEKSI

Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.

KELAS

5K7

SUBJEK

PEMULIHAN BAHASA MELAYU

MASA

11.30 – 12.40 petang

JUM. PELAJAR

33 orang

AKTIVITI

PEPERIKSAAN SEMESTER 1

SUBJEK

MATHEMATICS 1

MASA

2 ½ JAM

MULA

0705

TAMAT

0925

OBJEKTIF

Selepas peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari

REFLEKSI

Para pelajar tekun menjawab soalan peperiksaan.

JUMAAT – 27 MEI 2011

KELAS

4MPV

SUBJEK

PENDIDIKAN MORAL

MASA

10.20-11.30 pagi

JUMLAH PELAJAR

28 orang

AKTIVITI

PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN

SUBJEK

PENDIDIKAN MORAL

BENTUK SOALAN

BAHAGIAN B – SOALAN ESEI (20%)

Pilih 2 daripada 3 soalan

NO. SOALAN

1 hingga 3

KEMAHIRAN

Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.

OBJEKTIF

Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari

REFLEKSI

Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.