http://www.thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds/item/950/asInline.html

Khamis, 9 Oktober 2014

MINGGU 36 (01 SEPTEMBER - 05 SEPTEMBER 2014)

MINGGU 36
01 SEPTEMBER  hingga 05 SEPTEMBER  2014

ISNIN – 01 SEPTEMBER  2014

CUTI  HARI  KEBANGSAAN

SELASA – 02 SEPTEMBER  2014

KELAS
4K6
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
MASA
0705-0815
JUM. PELAJAR
28 orang
BIDANG PEMBELAJARAN
Nilai Berkaitan Dengan Demokrasi
NILAI
6.5  SIKAP  KETERBUKAAN
TAJUK
SIKAP TERBUKA YANG BERHIKMAH
PENGETAHUAN SEDIA ADA
Para pelajar mengetahui perlunya bersikap terbuka semasa menerima teguran, kritikan dan pandangan
HASIL PEMBELAJARAN
Di akhir pengajaran dan pembelajaran, para pelajar dapat:
a. menyedari kepentingan bersikap terbuka dalam menerima nasihat, teguran dan kritikan.
b. menerima nasihat, kritikan dan hukuman atas kesalahan yang telah dilakukan.
c. memperbaiki kelemahan dan kesilapan yang telah dilakukan.
PENDEKATAN/ PEMUPUKAN NILAI
Rasional
TEKNIK
Bersoaljawab
BBM
Buku teks m/s 209-210, gambar situasi dan lembaran kerja.
REFLEKSI
Para pelajar dapat menyatakan peranan mereka kepada sekolah dan negara.
CATATAN


KELAS
5K4
SUBJEK
PSK
MASA
0815-0925
JUM. PELAJAR
41 orang
AKTIVITI
PEPERIKSAAN  PERCUBAAN  SPM
SUBJEK
BAHASA INGGERIS 1
MASA
1 ¾ JAM
MULA
0740
TAMAT
0925
OBJEKTIF
Selepas peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
REFLEKSI
Para pelajar tekun menjawab soalan peperiksaan.
CATATAN


RABU – 03 SEPTEMBER  2014

KELAS
4K3
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
MASA
7.05 – 8.15
JUM. PELAJAR
26  orang
BIDANG PEMBELAJARAN
Nilai Berkaitan Dengan Keamanan dan Keharmonian
NILAI
7.1 HIDUP BERSAMA SECARA AMAN
TAJUK
MALAYSIA YANG BERSATU
PENGETAHUAN SEDIA ADA
Para pelajar mengetahui pentingnya hidup bersama secara aman untuk menjamin kesejahteraan sejagat seluruh rakyat Malaysia.
HASIL PEMBELAJARAN
Di akhir pengajaran dan pembelajaran, para pelajar dapat:
a. menjelaskan peranan pelbagai pihak untuk mewujudkan keharmonian rakyat negara ini.
b. melibatkan diri dalam usaha-usaha menyatupadukan masyarakat.
PENDEKATAN/ PEMUPUKAN NILAI
Bersatu padu
TEKNIK
Perbincangan
BBM
Buku teks m/s 215 - 217, gambar situasi dan lembaran kerja.
REFLEKSI
Para pelajar dapat menerima peranan yang dimainkan oleh pertubuhan antarabangsa dalam menjamin kesejahteraan sejagat

CATATAN


KELAS
5S3
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
MASA
0815-0925
JUM. PELAJAR
10 orang 
AKTIVITI
PEPERIKSAAN  PERCUBAAN  SPM
SUBJEK
FIZIK 3
MASA
1 ½ JAM
MULA
0755
TAMAT
0925
OBJEKTIF
Selepas peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
REFLEKSI
Para pelajar tekun menjawab soalan peperiksaan.
CATATAN


KHAMIS  – 04 SEPTEMBER  2014

KELAS
4K6
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
MASA
0705-0815
JUM. PELAJAR
28 orang
BIDANG PEMBELAJARAN
Nilai Berkaitan Dengan Keamanan dan Keharmonian
NILAI
7.1 HIDUP BERSAMA SECARA AMAN
TAJUK
MALAYSIA YANG BERSATU
PENGETAHUAN SEDIA ADA
Para pelajar mengetahui pentingnya hidup bersama secara aman untuk menjamin kesejahteraan sejagat seluruh rakyat Malaysia.
HASIL PEMBELAJARAN
Di akhir pengajaran dan pembelajaran, para pelajar dapat:
a. menjelaskan peranan pelbagai pihak untuk mewujudkan keharmonian rakyat negara ini.
b. melibatkan diri dalam usaha-usaha menyatupadukan masyarakat.
PENDEKATAN/ PEMUPUKAN NILAI
Bersatu padu
TEKNIK
Perbincangan
BBM
Buku teks m/s 215 - 217, gambar situasi dan lembaran kerja.
REFLEKSI
Para pelajar dapat menerima peranan yang dimainkan oleh pertubuhan antarabangsa dalam menjamin kesejahteraan sejagat

CATATAN


KELAS
5K8
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
MASA
0815-0925
JUM. PELAJAR
37 orang
AKTIVITI
PEPERIKSAAN  PERCUBAAN  SPM
SUBJEK
MATEMATIK 1
MASA
1 ¼ JAM
MULA
0810
TAMAT
0925
OBJEKTIF
Selepas peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
REFLEKSI
Para pelajar tekun menjawab soalan peperiksaan.
CATATAN


JUMAAT  – 05 SEPTEMBER  2014

KELAS
4K3
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
MASA
0705-0815
JUM. PELAJAR
26 orang
BIDANG PEMBELAJARAN
Nilai Berkaitan Dengan Keamanan dan Keharmonian
NILAI
7.1 HIDUP BERSAMA SECARA AMAN
TAJUK
MALAYSIA YANG BERSATU
PENGETAHUAN SEDIA ADA
Para pelajar mengetahui pentingnya hidup bersama secara aman untuk menjamin kesejahteraan sejagat seluruh rakyat Malaysia.
HASIL PEMBELAJARAN
Di akhir pengajaran dan pembelajaran, para pelajar dapat:
a. menjelaskan peranan pelbagai pihak untuk mewujudkan keharmonian rakyat negara ini.
b. melibatkan diri dalam usaha-usaha menyatupadukan masyarakat.
PENDEKATAN/ PEMUPUKAN NILAI
Bersatu padu
TEKNIK
Perbincangan
BBM
Buku teks m/s 215 - 217, gambar situasi dan lembaran kerja.
REFLEKSI
Para pelajar dapat menerima peranan yang dimainkan oleh pertubuhan antarabangsa dalam menjamin kesejahteraan sejagat

CATATAN



KELAS
5MPV
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
MASA
0815-0925
JUM. PELAJAR
16 orang
AKTIVITI
PEPERIKSAAN  PERCUBAAN  SPM
SUBJEK
PENDIDIKAN ISLAM 2
MASA
1⅔ JAM
MULA
0710
TAMAT
0850
OBJEKTIF
Selepas peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
REFLEKSI
Para pelajar tekun menjawab soalan peperiksaan.
CATATAN



Tiada ulasan:

Catat Ulasan