http://www.thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds/item/950/asInline.html

Rabu, 8 Oktober 2014

MINGGU 25 (16 JUN - 20 JUN 2014)

MINGGU 25
16 JUN  hingga 20 JUN 2014

ISNIN – 16  JUN  2014

KELAS
5MPV, 5K8 & 5S3
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
MASA
0815 – 0925, 0940-1055 & 1205 - 1240
JUM. PELAJAR
18 orang / 37 orang dan 10 orang 
AKTIVITI
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN 
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
BENTUK SOALAN
BAHAGIAN A – SOALAN STRUKTUR (80%)
NO. SOALAN
1 hingga 8
KEMAHIRAN
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
OBJEKTIF
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
REFLEKSI
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
CATATAN

REFLEKSI
Selepas p&p, para pelajar menyedari bahawa tindakan manusia boleh mempengaruhi keseimbangan alam sekitar


SELASA – 17 JUN  2014

KELAS
4K6
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
MASA
0705-0815
JUM. PELAJAR
28 orang
AKTIVITI
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN 
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
BENTUK SOALAN
BAHAGIAN B – SOALAN ESEI (20%)
Pilih 2 daripada 3 soalan
NO. SOALAN
1 hingga 3
KEMAHIRAN
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
OBJEKTIF
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
REFLEKSI
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar
CATATAN


Mata Pelajaran
PSK
Kelas
5K4
Bilangan Pelajar
41 orang
Masa
0815=0925
AKTIVITI
Pembetulan Kertas Peperiksaan
Hasil Pembelajaran
Selepas pengajaran dan pembelajaran, para pelajar dapat:
1.  Membuat pembetulan kertas peperiksaan semester yang lalu
2.  Menulis semula jawapan yang betul.
BBM
Kertas Peperiksaan
Refleksi
Pelajar dapat membuat pembetulan kertas peperiksaan yang lepas
Catatan


RABU – 18 JUN 2014
KELAS
4K3
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
MASA
7.05 – 8.15
JUM. PELAJAR
26  orang
AKTIVITI
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN 
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
BENTUK SOALAN
BAHAGIAN A – SOALAN STRUKTUR (80%)
NO. SOALAN
1 hingga 8
KEMAHIRAN
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
OBJEKTIF
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
REFLEKSI
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
CATATAN

REFLEKSI
Para pelajar dapat menyatakan kepentingan mengetahui isu-isu yang berkaitan dengan alam sekitar untuk menjamin kesejahteraannya.

KELAS
5S3
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
MASA
0815 – 0925
JUM. PELAJAR
10 orang 
AKTIVITI
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN 
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
BENTUK SOALAN
BAHAGIAN A – SOALAN STRUKTUR (80%)
NO. SOALAN
1 hingga 8
KEMAHIRAN
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
OBJEKTIF
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
REFLEKSI
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
CATATAN

REFLEKSI
Selepas p&p, para pelajar menyedari bahawa tindakan manusia boleh mempengaruhi keseimbangan alam sekitar


KHAMIS  – 19  JUN 2014

KELAS
4K6
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
MASA
0705-0815
JUM. PELAJAR
28 orang
AKTIVITI
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN 
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
BENTUK SOALAN
BAHAGIAN A – SOALAN ESEI (20%)
NO. SOALAN
9 hingga 11
KEMAHIRAN
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
OBJEKTIF
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
REFLEKSI
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
CATATAN

REFLEKSI
Para pelajar dapat menyatakan kepentingan mengetahui isu-isu yang berkaitan dengan alam sekitar untuk menjamin kesejahteraannya.

KELAS
5K8
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
MASA
0815 – 0925
JUM. PELAJAR
37 orang
AKTIVITI
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN 
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
BENTUK SOALAN
BAHAGIAN A – SOALAN ESEI (20%)
NO. SOALAN
9 HINGGA 11
KEMAHIRAN
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
OBJEKTIF
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
REFLEKSI
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
CATATAN

REFLEKSI
Selepas p&p, para pelajar menyedari bahawa tindakan manusia boleh mempengaruhi keseimbangan alam sekitar


JUMAAT  – 20 JUN  2014

KELAS
4K3
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
MASA
0705-0815
JUM. PELAJAR
26 orang
AKTIVITI
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN 
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
BENTUK SOALAN
BAHAGIAN A – SOALAN ESEI (20%)
NO. SOALAN
9 hingga 11
KEMAHIRAN
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
OBJEKTIF
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
REFLEKSI
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
CATATAN

REFLEKSI
Para pelajar dapat menyatakan kepentingan mengetahui isu-isu yang berkaitan dengan alam sekitar untuk menjamin kesejahteraannya.


KELAS
5MPV
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
MASA
0815 – 0925
JUM. PELAJAR
16 orang
AKTIVITI
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN 
SUBJEK
PENDIDIKAN MORAL
BENTUK SOALAN
BAHAGIAN A – SOALAN ESEI (20%)
NO. SOALAN
9 HINGGA 11
KEMAHIRAN
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
OBJEKTIF
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
REFLEKSI
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
CATATAN

REFLEKSI
Para pelajar dapat menyatakan kepentingan mengetahui isu-isu yang berkaitan dengan alam sekitar untuk menjamin kesejahteraannya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan