MINGGU 25
16 JUN hingga 20 JUN 2014
ISNIN – 16 JUN 2014
KELAS
|
5MPV, 5K8 & 5S3
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0815 – 0925, 0940-1055 & 1205 -
1240
|
JUM. PELAJAR
|
18 orang / 37 orang dan 10
orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN A – SOALAN STRUKTUR (80%)
|
NO. SOALAN
|
1 hingga 8
|
KEMAHIRAN
|
Teknik
menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas
membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran
yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat
pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
|
CATATAN
|
|
REFLEKSI
|
Selepas
p&p, para pelajar menyedari
bahawa tindakan manusia boleh mempengaruhi keseimbangan alam sekitar
|
SELASA – 17 JUN 2014
KELAS
|
4K6
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0705-0815
|
JUM. PELAJAR
|
28 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN B – SOALAN ESEI (20%)
Pilih 2 daripada 3 soalan
|
NO. SOALAN
|
1 hingga 3
|
KEMAHIRAN
|
Teknik
menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas
membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi
pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat pembetulan
soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar
|
CATATAN
|
|
Mata
Pelajaran
|
PSK
|
Kelas
|
5K4
|
Bilangan
Pelajar
|
41 orang
|
Masa
|
0815=0925
|
AKTIVITI
|
Pembetulan
Kertas Peperiksaan
|
Hasil
Pembelajaran
|
Selepas
pengajaran dan pembelajaran, para pelajar dapat:
1. Membuat pembetulan kertas peperiksaan
semester yang lalu
2. Menulis semula jawapan yang betul.
|
BBM
|
Kertas
Peperiksaan
|
Refleksi
|
Pelajar
dapat membuat pembetulan kertas peperiksaan yang lepas
|
Catatan
|
|
RABU – 18 JUN 2014
KELAS
|
4K3
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
7.05 – 8.15
|
JUM. PELAJAR
|
26 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN A – SOALAN STRUKTUR (80%)
|
NO. SOALAN
|
1 hingga 8
|
KEMAHIRAN
|
Teknik
menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas
membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi
pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat
pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
|
CATATAN
|
|
REFLEKSI
|
Para pelajar dapat menyatakan kepentingan mengetahui isu-isu yang berkaitan dengan alam
sekitar untuk menjamin kesejahteraannya.
|
KELAS
|
5S3
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0815 – 0925
|
JUM. PELAJAR
|
10 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN A – SOALAN STRUKTUR (80%)
|
NO. SOALAN
|
1 hingga 8
|
KEMAHIRAN
|
Teknik
menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas
membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi
pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat
pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
|
CATATAN
|
|
REFLEKSI
|
Selepas
p&p, para pelajar menyedari
bahawa tindakan manusia boleh mempengaruhi keseimbangan alam sekitar
|
KHAMIS – 19 JUN
2014
KELAS
|
4K6
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0705-0815
|
JUM. PELAJAR
|
28 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN A – SOALAN ESEI (20%)
|
NO. SOALAN
|
9 hingga 11
|
KEMAHIRAN
|
Teknik
menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas
membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi
pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat
pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
|
CATATAN
|
|
REFLEKSI
|
Para pelajar dapat menyatakan kepentingan mengetahui isu-isu yang berkaitan dengan alam
sekitar untuk menjamin kesejahteraannya.
|
KELAS
|
5K8
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0815 – 0925
|
JUM. PELAJAR
|
37 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN A – SOALAN ESEI (20%)
|
NO. SOALAN
|
9 HINGGA 11
|
KEMAHIRAN
|
Teknik
menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas
membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi
pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat
pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
|
CATATAN
|
|
REFLEKSI
|
Selepas
p&p, para pelajar menyedari
bahawa tindakan manusia boleh mempengaruhi keseimbangan alam sekitar
|
JUMAAT – 20 JUN 2014
KELAS
|
4K3
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0705-0815
|
JUM. PELAJAR
|
26 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN A – SOALAN ESEI (20%)
|
NO. SOALAN
|
9 hingga 11
|
KEMAHIRAN
|
Teknik
menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas
membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi
pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat
pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
|
CATATAN
|
|
REFLEKSI
|
Para pelajar dapat menyatakan kepentingan mengetahui isu-isu yang berkaitan dengan alam
sekitar untuk menjamin kesejahteraannya.
|
KELAS
|
5MPV
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0815 – 0925
|
JUM. PELAJAR
|
16 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN A – SOALAN ESEI (20%)
|
NO. SOALAN
|
9 HINGGA 11
|
KEMAHIRAN
|
Teknik
menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas
membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi
pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat
pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
|
CATATAN
|
|
REFLEKSI
|
Para pelajar dapat menyatakan kepentingan mengetahui isu-isu yang berkaitan dengan alam
sekitar untuk menjamin kesejahteraannya.
|
Tiada ulasan:
Catat Ulasan