MINGGU 24
11 JUN hingga 15 JUN 2012
ISNIN – 11 JUN 2012
KELAS
|
5S3
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
1205-1240
|
JUM. PELAJAR
|
29 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN A – SOALAN STRUKTUR (80%)
|
NO. SOALAN
|
1 hingga 8
|
KEMAHIRAN
|
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
|
CATATAN
|
KELAS
|
4K5 / 4K6
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0815-0925 / 1020-1130
|
JUM. PELAJAR
|
26 orang / 28 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN A – SOALAN STRUKTUR (80%)
|
NO. SOALAN
|
1 hingga 8
|
KEMAHIRAN
|
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar.
|
CATATAN
|
SELASA – 12 JUN 2012
KELAS
|
5K8 dan 5MPV dan 5K3
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0750-0815 dan 0940-1055
|
JUM. PELAJAR
|
21 orang / 18 orang dan 32 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN B – SOALAN ESEI (20%)
Pilih 2 daripada 3 soalan
|
NO. SOALAN
|
1 hingga 3
|
KEMAHIRAN
|
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar
|
CATATAN
|
RABU – 13 JUN 2012
KELAS
|
5S3
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0815-0925
|
JUM. PELAJAR
|
29 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN B – SOALAN ESEI (20%)
Pilih 2 daripada 3 soalan
|
NO. SOALAN
|
1 hingga 3
|
KEMAHIRAN
|
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar
|
CATATAN
|
KELAS
|
4K5
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0815-0925
|
JUM. PELAJAR
|
24 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN B – SOALAN ESEI (20%)
Pilih 2 daripada 3 soalan
|
NO. SOALAN
|
1 hingga 3
|
KEMAHIRAN
|
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar
|
CATATAN
|
KHAMIS – 14 JUN 2012
KELAS
|
5K8 dan 5MPV
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0705-0815
|
JUM. PELAJAR
|
21 orang / 18 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN B – SOALAN ESEI (20%)
Pilih 2 daripada 3 soalan
|
NO. SOALAN
|
1 hingga 3
|
KEMAHIRAN
|
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar
|
CATATAN
|
KELAS
|
4K6
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0940-1055
|
JUM. PELAJAR
|
24 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN B – SOALAN ESEI (20%)
Pilih 2 daripada 3 soalan
|
NO. SOALAN
|
1 hingga 3
|
KEMAHIRAN
|
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar
|
CATATAN
|
JUMAAT – 15 JUN 2012
KELAS
|
5K3
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0940-10.40
|
JUM. PELAJAR
|
32 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN B – SOALAN ESEI (20%)
Pilih 2 daripada 3 soalan
|
NO. SOALAN
|
1 hingga 3
|
KEMAHIRAN
|
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar
|
CATATAN
|
KELAS
|
4K6
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
MASA
|
0940-1055
|
JUM. PELAJAR
|
24 orang
|
AKTIVITI
|
PEMBETULAN KERTAS PEPERIKSAAN
|
SUBJEK
|
PENDIDIKAN MORAL
|
BENTUK SOALAN
|
BAHAGIAN B – SOALAN ESEI (20%)
Pilih 2 daripada 3 soalan
|
NO. SOALAN
|
1 hingga 3
|
KEMAHIRAN
|
Teknik menjawab soalan yang betul berdasarkan format SPM sebenar.
|
OBJEKTIF
|
Selepas membuat pembetulan peperiksaan, para pelajar dapat mengingati semula isi pelajaran yang telah dipelajari
|
REFLEKSI
|
Para pelajar tekun membuat pembetulan soalan peperiksaan mengikut teknik menjawab SPM sebenar
|
CATATAN
|
Tiada ulasan:
Catat Ulasan