HARI | ISNIN |
TARIKH | 22 MAC 2010 |
KELAS | 4K6, 4K7 dan 4K8 |
MATAPELAJARAN | SEJARAH |
AKTIVITI | PEMBETULAN UJIAN PERTENGAHAN SEMESTER SATU a) Bahagian A: Objektif (20 soalan) b) Bahagian B: Soalan Struktur |
OBJEKTIF | Selepas sesi pembetulan para pelajar dapat membetulkan kesilapan yang dilakukan semasa menjawab soalan ujian yang lepas |
BBM | Kertas Ujian dan Buku Latihan |
REFLEKSI | Para pelajar dapat membuat pembetulan mengikut format SPM yang betul |
HARI | SELASA |
TARIKH | 23 MAC 2010 |
KELAS | 4K5 |
MATAPELAJARAN | SEJARAH |
AKTIVITI | PEMBETULAN UJIAN PERTENGAHAN SEMESTER SATU a) Bahagian A: Objektif (20 soalan) b) Bahagian B: Soalan Struktur |
OBJEKTIF | Selepas sesi pembetulan para pelajar dapat membetulkan kesilapan yang dilakukan semasa menjawab soalan ujian yang lepas |
BBM | Kertas Ujian dan Buku Latihan |
REFLEKSI | Para pelajar dapat membuat pembetulan mengikut format SPM yang betul |
HARI | SELASA |
TARIKH | 23 MAC 2010 |
KELAS | 4K7 |
MATAPELAJARAN | SEJARAH |
AKTIVITI | PEMBETULAN UJIAN PERTENGAHAN SEMESTER SATU a) Bahagian A: Objektif (20 soalan) b) Bahagian B: Soalan Struktur |
OBJEKTIF | Selepas sesi pembetulan para pelajar dapat membetulkan kesilapan yang dilakukan semasa menjawab soalan ujian yang lepas |
BBM | Kertas Ujian dan Buku Latihan |
REFLEKSI | Para pelajar dapat membuat pembetulan mengikut format SPM yang betul |
HARI | RABU |
TARIKH | 24 MAC 2010 |
KELAS | 4K6, 4K5 dan 4K8 |
MATAPELAJARAN | SEJARAH |
AKTIVITI | PEMBETULAN UJIAN PERTENGAHAN SEMESTER SATU a) Bahagian A: Objektif (20 soalan) b) Bahagian B: Soalan Struktur |
OBJEKTIF | Selepas sesi pembetulan para pelajar dapat membetulkan kesilapan yang dilakukan semasa menjawab soalan ujian yang lepas |
BBM | Kertas Ujian dan Buku Latihan |
REFLEKSI | Para pelajar dapat membuat pembetulan mengikut format SPM yang betul |
HARI | KHAMIS |
TARIKH | 25 MAC 2010 |
KELAS | 4K8, 4K7 dan 4K6 |
TEMA | Tamadun Awal Manusia |
BAB | Bab 3: Tamadun Awal Asia Tenggara b) Pengaruh Agama Hindu dan Buddha dalam kerajaan Awal - Kesenian dan Kesusasteraan |
HASIL PEMBELAJARAN | Selepas mempelajarai tajuk ini, para pelajar dapat: i) Menyatakan cara kedatangan agama Hindu dan Buddha ke Asia Tenggara ii) Menghuraikan pengaruh Hindu-Buddha dalam pemerintahan dan pentadbiran |
KEMAHIRAN KBKK | Mengenal pasti fakta, membanding dan membezakan |
KAEDAH/AKTIVITI | Bersoal jawab |
NILAI/UNSUR PATRIOTISME | Keunggulan Warisan Bangsa. Menghargai dan memelihara warisan bangsa |
KONSEP/ISTILAH | Kosmos Devaraja Kesenian Monumen Candi |
REFLEKSI | Pengajaran dan pembelajaran seperti yang dirancang |
HARI | JUMAAT |
TARIKH | 26 MAC 2010 |
KELAS | 4K5 |
TEMA | Tamadun Awal Manusia |
BAB | Bab 3: Tamadun Awal Asia Tenggara b) Pengaruh Agama Hindu dan Buddha dalam kerajaan Awal - Kesenian dan Kesusasteraan |
HASIL PEMBELAJARAN | Selepas mempelajarai tajuk ini, para pelajar dapat: i) Menyatakan cara kedatangan agama Hindu dan Buddha ke Asia Tenggara ii) Menghuraikan pengaruh Hindu-Buddha dalam pemerintahan dan pentadbiran |
KEMAHIRAN KBKK | Mengenal pasti fakta, membanding dan membezakan |
KAEDAH/AKTIVITI | Bersoal jawab |
NILAI/UNSUR PATRIOTISME | Keunggulan Warisan Bangsa. Menghargai dan memelihara warisan bangsa |
KONSEP/ISTILAH | Kosmos Devaraja Kesenian Monumen Candi |
REFLEKSI | Pengajaran dan pembelajaran seperti yang dirancang |
HARI | SABTU (JADUAL - KHAMIS) |
TARIKH | 25 MAC 2010 |
KELAS | 4K8, 4K7 dan 4K6 |
TEMA | Tamadun Awal Manusia - (Latihan dan Nota) |
BAB | Bab 3: Tamadun Awal Asia Tenggara b) Pengaruh Agama Hindu dan Buddha dalam kerajaan Awal - Kesenian dan Kesusasteraan |
HASIL PEMBELAJARAN | Selepas mempelajarai tajuk ini, para pelajar dapat: i) Menyatakan cara kedatangan agama Hindu dan Buddha ke Asia Tenggara ii) Menghuraikan pengaruh Hindu-Buddha dalam pemerintahan dan pentadbiran |
KEMAHIRAN KBKK | Mengenal pasti fakta, membanding dan membezakan |
KAEDAH/AKTIVITI | Bersoal jawab |
NILAI/UNSUR PATRIOTISME | Keunggulan Warisan Bangsa. Menghargai dan memelihara warisan bangsa |
KONSEP/ISTILAH | Kosmos Devaraja Kesenian Monumen Candi |
REFLEKSI | Pengajaran dan pembelajaran seperti yang dirancang |
Tiada ulasan:
Catat Ulasan