| HARI | ISNIN |
| TARIKH | 22 MAC 2010 |
| KELAS | 4K6, 4K7 dan 4K8 |
| MATAPELAJARAN | SEJARAH |
| AKTIVITI | PEMBETULAN UJIAN PERTENGAHAN SEMESTER SATU a) Bahagian A: Objektif (20 soalan) b) Bahagian B: Soalan Struktur |
| OBJEKTIF | Selepas sesi pembetulan para pelajar dapat membetulkan kesilapan yang dilakukan semasa menjawab soalan ujian yang lepas |
| BBM | Kertas Ujian dan Buku Latihan |
| REFLEKSI | Para pelajar dapat membuat pembetulan mengikut format SPM yang betul |
| HARI | SELASA |
| TARIKH | 23 MAC 2010 |
| KELAS | 4K5 |
| MATAPELAJARAN | SEJARAH |
| AKTIVITI | PEMBETULAN UJIAN PERTENGAHAN SEMESTER SATU a) Bahagian A: Objektif (20 soalan) b) Bahagian B: Soalan Struktur |
| OBJEKTIF | Selepas sesi pembetulan para pelajar dapat membetulkan kesilapan yang dilakukan semasa menjawab soalan ujian yang lepas |
| BBM | Kertas Ujian dan Buku Latihan |
| REFLEKSI | Para pelajar dapat membuat pembetulan mengikut format SPM yang betul |
| HARI | SELASA |
| TARIKH | 23 MAC 2010 |
| KELAS | 4K7 |
| MATAPELAJARAN | SEJARAH |
| AKTIVITI | PEMBETULAN UJIAN PERTENGAHAN SEMESTER SATU a) Bahagian A: Objektif (20 soalan) b) Bahagian B: Soalan Struktur |
| OBJEKTIF | Selepas sesi pembetulan para pelajar dapat membetulkan kesilapan yang dilakukan semasa menjawab soalan ujian yang lepas |
| BBM | Kertas Ujian dan Buku Latihan |
| REFLEKSI | Para pelajar dapat membuat pembetulan mengikut format SPM yang betul |
| HARI | RABU |
| TARIKH | 24 MAC 2010 |
| KELAS | 4K6, 4K5 dan 4K8 |
| MATAPELAJARAN | SEJARAH |
| AKTIVITI | PEMBETULAN UJIAN PERTENGAHAN SEMESTER SATU a) Bahagian A: Objektif (20 soalan) b) Bahagian B: Soalan Struktur |
| OBJEKTIF | Selepas sesi pembetulan para pelajar dapat membetulkan kesilapan yang dilakukan semasa menjawab soalan ujian yang lepas |
| BBM | Kertas Ujian dan Buku Latihan |
| REFLEKSI | Para pelajar dapat membuat pembetulan mengikut format SPM yang betul |
| HARI | KHAMIS |
| TARIKH | 25 MAC 2010 |
| KELAS | 4K8, 4K7 dan 4K6 |
| TEMA | Tamadun Awal Manusia |
| BAB | Bab 3: Tamadun Awal Asia Tenggara b) Pengaruh Agama Hindu dan Buddha dalam kerajaan Awal - Kesenian dan Kesusasteraan |
| HASIL PEMBELAJARAN | Selepas mempelajarai tajuk ini, para pelajar dapat: i) Menyatakan cara kedatangan agama Hindu dan Buddha ke Asia Tenggara ii) Menghuraikan pengaruh Hindu-Buddha dalam pemerintahan dan pentadbiran |
| KEMAHIRAN KBKK | Mengenal pasti fakta, membanding dan membezakan |
| KAEDAH/AKTIVITI | Bersoal jawab |
| NILAI/UNSUR PATRIOTISME | Keunggulan Warisan Bangsa. Menghargai dan memelihara warisan bangsa |
| KONSEP/ISTILAH | Kosmos Devaraja Kesenian Monumen Candi |
| REFLEKSI | Pengajaran dan pembelajaran seperti yang dirancang |
| HARI | JUMAAT |
| TARIKH | 26 MAC 2010 |
| KELAS | 4K5 |
| TEMA | Tamadun Awal Manusia |
| BAB | Bab 3: Tamadun Awal Asia Tenggara b) Pengaruh Agama Hindu dan Buddha dalam kerajaan Awal - Kesenian dan Kesusasteraan |
| HASIL PEMBELAJARAN | Selepas mempelajarai tajuk ini, para pelajar dapat: i) Menyatakan cara kedatangan agama Hindu dan Buddha ke Asia Tenggara ii) Menghuraikan pengaruh Hindu-Buddha dalam pemerintahan dan pentadbiran |
| KEMAHIRAN KBKK | Mengenal pasti fakta, membanding dan membezakan |
| KAEDAH/AKTIVITI | Bersoal jawab |
| NILAI/UNSUR PATRIOTISME | Keunggulan Warisan Bangsa. Menghargai dan memelihara warisan bangsa |
| KONSEP/ISTILAH | Kosmos Devaraja Kesenian Monumen Candi |
| REFLEKSI | Pengajaran dan pembelajaran seperti yang dirancang |
| HARI | SABTU (JADUAL - KHAMIS) |
| TARIKH | 25 MAC 2010 |
| KELAS | 4K8, 4K7 dan 4K6 |
| TEMA | Tamadun Awal Manusia - (Latihan dan Nota) |
| BAB | Bab 3: Tamadun Awal Asia Tenggara b) Pengaruh Agama Hindu dan Buddha dalam kerajaan Awal - Kesenian dan Kesusasteraan |
| HASIL PEMBELAJARAN | Selepas mempelajarai tajuk ini, para pelajar dapat: i) Menyatakan cara kedatangan agama Hindu dan Buddha ke Asia Tenggara ii) Menghuraikan pengaruh Hindu-Buddha dalam pemerintahan dan pentadbiran |
| KEMAHIRAN KBKK | Mengenal pasti fakta, membanding dan membezakan |
| KAEDAH/AKTIVITI | Bersoal jawab |
| NILAI/UNSUR PATRIOTISME | Keunggulan Warisan Bangsa. Menghargai dan memelihara warisan bangsa |
| KONSEP/ISTILAH | Kosmos Devaraja Kesenian Monumen Candi |
| REFLEKSI | Pengajaran dan pembelajaran seperti yang dirancang |
Tiada ulasan:
Catat Ulasan